Klantenservice

Heeft u vragen, opmerkingen of klachten over Boeken-Cadeau?

Neem dan contact met ons op via ons contactformulier of stuur een brief aan: Cadeau Concepten Asterweg 20 B2, 1031 HN Amsterdam. Wij reageren uiterlijk binnen 3-5 werkdagen op uw vraag, opmerking of klacht via email of per post.

Heeft u een vraag over het bestellen of het gebruik van boeken-cadeau?

Kijk eerst even bij onze ‘veelgestelde vragen’ of de 'uitlegpagina' van boeken-cadeau. Zit uw vraag er niet bij, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij nemen uiterlijk binnen 3-5 werkdagen contact met u op via email.

Kunt u het saldo van uw Boeken-Cadeau niet opvragen?

Neem contact op met ons via ons contactformulier. Wilt u het 19-cijferig kaartnummer (staat achterop het Boeken-Cadeau onder de barcode) hierbij vermelden! Wij zullen de historie en het saldo van uw Boeken Cadeaukaart achterhalen en reageren uiterlijk binnen 3-5 werkdagen op uw verzoek.

Ik heb een defecte Boeken-Cadeaukaart, wat nu?

Als uw Boeken Cadeaukaart per ongeluk is gebroken, gescheurd of de magneetstrook/barcode is onbruikbaar geworden, dan kunt u uw Boeken-Cadeau opsturen naar Cadeau Concepten, Asterweg 20 B2, 1031 HN Amsterdam. Vergeet niet uw contactgegevens en de reden van het toesturen te vermelden. Cadeau Concepten zal je een vervangend Boeken-Cadeau met het actuele saldo toesturen.

Uitsluitsel herroepingsrecht

Bij bestelling van een Boeken-Cadeau in de webshop beschikt de consument niet over het herroepingsrecht (bedenktijd), gezien het karakter van het product. Het herroepingsrecht is uitgesloten omdat het gaat om een dienst waarvan de uitvoering begonnen wordt binnen de herroepingstermijn.